مستمری کمک‌هزینه لوازم بهداشتی اردیبهشت واریز شد (۱۳ خرداد ۱۴۰۳) بحران لوازم بهداشتی برای معلولان | مستمری لوازم بهداشتی واریز نشد آزمون بزرگ معلولان در نخستین آزمون استخدامی اولین آزمون استخدامی ویژه افراد دارای معلولیت ۱۷ خردادماه برگزار خواهد شد مسکن ویژه معلولان خراسان رضوی در انتظار اعتبار | مبلغ وام اشتغال معلولان در سال جدید هنوز مشخص نیست مستمری حق پرستاری اردیبهشت ماه معلولان بسترگرا واریز شد (۶ خرداد ۱۴۰۳) مستمری حق پرستاری و لوازم بهداشتی اردیبهشت معلولان کی پرداخت خواهد شد؟ سالی که نکوست از بهارش پیداست درخواست فعالان حقوق معلولین از سرپرست ریاست جمهوری برای اجرای قانون حمایت از معلولان خداحافظی با آقا سید ابراهیم | روایت بچه های آسایشگاه شهید بهشتی مشهد از رئیس جمهور شهید + فیلم مستمری اردیبهشت ۱۴۰۳ جاماندگان بهزیستی کشور واریز شد | مستمری حق پرستاری در نوبت واریز منازل مددجویان سیل‌زده بهزیستی خراسان رضوی بازسازی خواهد شد مستمری اردیبهشت ماه معلولان سازمان بهزیستی واریز شد (۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) صدور سماکارت و فراهم شدن امکان سفر نیم‌بها برای معلولان ۹۰درصد معوقات دانشجویان بهزیستی خراسان رضوی پرداخت شد جان باختن نخبه کنکوری دارای معلولیت مازندران و پدرش در اثر گازگرفتگی(۱۵اردیبهشت۱۴۰۳) فعالیت بیش از ۱۷۰ معلم دارای معلولیت در مدارس خراسان رضوی سامانه مشخصات دانشجویان دارای معلولیت تا پایان اردیبهشت ۱۴۰۳ فعال است واریزی جدید برای مددجویان و معلولان بهزیستی لغو شد (۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) واریز ۸۵۰ هزار تومان به حساب معلولان دهک سوم خراسان‌رضوی
سرخط خبرها

سفره کرامت رضوی برای دانش آموزان استثنایی مشهد برپا شد

  • کد خبر: ۱۰۲۴۷۳
  • ۲۵ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۶
سفره کرامت رضوی برای دانش آموزان استثنایی مشهد برپا شد
در آستانه فرا رسیدن نیمه شعبان و به کوشش بنیاد کرامت رضوی، سفره کرامت ویژه دانش آموزان استثنایی مشهد برپا شد.

علی صمدی جوان، شهرآرانیوز | در آستانه فرا رسیدن نیمه شعبان و به کوشش بنیاد کرامت رضوی، سفره کرامت ویژه دانش آموزان استثنایی مشهد برپا شد.

در این مراسم که در دبستان دخترانه ایثار برگزار شد، بیش از ۲۰۰ دانش آموز کم توان ذهنی و اوتیسم همراه با خانواده‌های خود از خوان کرم رضوی برخوردار شدند و در مراسم جشن و سرور رضوی شرکت جستند.

جعفر رئیسیان، معاون خدمات اجتماعی بنیاد کرامت رضوی در حاشیه این مراسم گفت: هدفمند شدن خدمات اجتماعی و تسهیل در فرایند‌هایی که به مسئولیت اجتماعی آستان قدس رضوی مربوط باشد، هدف طرح‌های کنونی ماست و در این راستا، برنامه سفره‌های کرامت با هدف ترویج سیره امام رضا (ع) انجام خواهد گرفت که برنامه امروز نیز در همین راستا بوده است.

وی ادامه داد: در طرح سفره کرامت، مبلغین مذهبی همراه با یک ناظر به مناطق مدنظر ما خواهند رفت تا سبک زندگی رضوی و ترویج مفاهیم زندگی ایرانی-اسلامی را انجام دهند. در ادامه، سفره‌های متبرک رضوی برپا می‌گردد و اطعام علاقمندان به امام رضا (ع) انجام می‌پذیرد.

معاون خدمات اجتماعی بنیاد کرامت رضوی خاطرنشان ساخت: سفره‌های کرامت صرفا به برنامه‌های از این دست محدود نمی‌شود و اشتغال، تامین جهیزیه، گره گشایی از امور، خدمات بهداشت و درمان و تحصیل برای محرومین نیز از دیگر خدمات سفره کرامت رضوی به حساب می‌آید.

رئیسیان با اشاره به برنامه‌های بنیاد در آستانه فرا رسیدن نوروز گفت: بنیاد کرامت رضوی با هدف راهنمایی زائر و جلوگیری از بروز تصادفات در جاده‌های منتهی به مشهد، اقدام به برپایی ۱۴ ایستگاه دارالکرامه خواهد کرد. در این ایستگاه ها، مسافران و زائران رضوی می‌توانند ضمن استراحت از خدمات فرهنگی و اطعام رضوی برخوردار شوند و این طرح قطعا کمک فراوانی به کاهش استرس رانندگی در اواخر سفر و جلوگیری از افرایش تصادفات خواهد کرد.

وی ادامه داد: طرح دیگر ما برای نوروز ۱۴۰۱، ساماندهی و اسکان زائران کم بضاعت در مجموعه تربیت بدنی آستان قدس رضوی خواهد بود که در قالب این طرح پیش بینی می‌کنیم امکان ارائه خدمت به ۲۰ هزار زائر کم درآمد را برای ۳ روز اقامت داشته باشیم.

فعالیت‌های پرورشی از اهداف مهم ماست

مهدی قاسمی پور، رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی خراسان رضوی در حاشیه این برنامه گفت: بعد پرورشی تربیت کودکان دارای نیاز‌های ویژه به مراتب مهم‌تر از بعد آموزشی آنان است و رشد اخلاقی، هیجانی و فعالیت‌های حوزه مددکاری، ۳ رکن اساسی ما برای خدمت به دانش آموزان با نیاز‌های ویژه می‌باشد.

وی با اشاره به طرح سفره کرامت ادامه داد: تمامی دستگاه‌ها و نهاد‌هایی که بتوانند به جامعه دانش آموزان با نیاز‌های ویژه خدمتی برسانند نزد ما متحرم هستند و برنامه‌هایی با محوریت شادی و سرور برای این دانش آموزان بسیار لازم و مثبت است.

قاسمی پور در ادامه ضمن درخواست از دستگاه‌های متولی و رسانه هی مختلف تصریح کرد: خواسته ما این است که تمام فعالان رسانه و متولیان اجرایی در استان و کشور نسبت به معرفی هرچه بیشتر توانمندی‌های دانش آموزان با نیاز‌های ویژه اهتمام کنند تا همه باهم در جامعه پذیری و فرهنگ سازی حضور این افراد کوشاتر باشیم.

گفتنی است در مراسم امروز، دانش آموزان کم توان ذهنی مدرسه مهر کاظم (ع) و اوتیسم مدرسه ایثار مورد تفقد آستان قدس رضوی قرار گرفته و اطعام آنان توسط خادمان بارگاه رضوی صورت پذیرفت.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->